تاریخ امروز : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹
تبلیغات
دانلود نرم افزار









 
قهوه

قهوه و كاهش احتمال ابتلا به دیابت

چاپ نسخه چاپی
ارسال به دوست ارسال به دوستان

نوشیدن دست كم یك فنجان قهوه همراه با صرف نهار، احتمال ابتلا به دیابت نوع دو را تا یك سوم كاهش می دهد.

 


کد خبر : 03819 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۸

نتایج این پژوهش پزشكی حاصل 11 سال تحقیق پژوهشگران دانشگاه سائو پائولو در برزیل روی 70 هزار زن است كه در مجله تغذیه بالینی آمریكا منتشر شده است

به گفته این پژوهشگران ، برای اینكه شاهد تاثیر نوشیدن قهوه در كاهش ابتلا به دیابت نوع 2 باشیم، نباید آن را با شیر مخلوط كنیم

بر اساس این پژوهش ، قهوه كافئین دار و بدون كافئین در پیشگیری از دیابت ، تاثیر یكسانی دارند.


یادداشت های بازدید کنند گان

نویسنده:          
پست الکترونیکی:
متن:

لطفا کد امنیتی را وارد نمایید

<قبل   بعد>
تبلیغات